fredag den 30. december 2016

Oktober er lang tid siden...

Det er efterhånden længe siden sidst!
Min PC klarede ikke en Windowsopdatering og jeg lever nu med en meget laaangsoom arve-PC.
Jeg lever dog vældigt fint med min iPad også, men af uvisse årsager kan jeg ikke up-loade billeder til bloggen fra den.
Derfor er bloggen blevet lidt tilsidesat på det seneste...
Men inden året udrinder, vil jeg da lige samle lidt op.
Inktober var sjov og lidt hektisk til tider, og nåede kun til omkring den 20. før jeg gik i sort ;)
Her et let udvalg af Inktobertegninger:








 
Desuden vil jeg lige nævne, at jeg endelig er kommet på Instagram under eget navn:
Louise_Steffensen.
Kig endelig forbi, da jeg fremadrettet nok er mere flittig til opdateringer der!
Louise
 

1 kommentar:

  1. Her kan du prøve den kreative og innovative spillemaskine som kaldes Game of thrones gratis

    SvarSlet